În conformitate cu prevederile Legi nr. 52/2003, privind transparența decizională în administrația publică, republicată cu modificările și completările ulterioare aducem la cunoștința persoanelor interesate că a fost elaborat proiectul de hotărâre:
Proiect de hotărâre nr. 10 privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare al Aparatului de specialitate al Primarului Comunei Braniștea, județul Mehedinți.
Inițiator proiect: primar Ion MARIN.
Proiectul de hotărâre mai sus menționat poate fi consultat la sediul primăriei sau pe site-ul www.clbranistea.ro, meniul Consiliul Local, sub meniul Proiecte de hotărâri.
Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ mai sus menționat se pot depune până în data de 09.03.2020, orele 1600 la sediul Comunei Braniștea, județul Mehedinți, prin fax la nr. 0252395190 sau e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. conform reglementărilor legale în materie.
Autoritatea administrației publice locale Comuna Braniștea va transmite proiectul de act normativ tuturor persoanelor care au depus o cerere pentru primirea acestor informații.
Autoritatea publica în cauză este obligată să decidă organizarea unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, dacă acest lucru a fost cerut în scris de către o asociație legal constituită sau de către o altă autoritate publică.